Güncelleme Chimera Tool V20.22.0558 Çıktı 13.02.2019

peki knox 0 olup ta ilk işlemden sonra işlem tamamlanıp patch certten sonra knox 1 olması normalmi sizce ??
 
Checking root state...
Rooted.
Disabling Knox. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Knox disabled.
Checking boot image. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Writing boot image.
Restarting phone.
Waiting for ADB connection. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Unable to establish ADB connection.
Finished at local time: [02.15.19 14:42:18]
WorkID: 52630302

diyip samsung logosunda kalıyor :/
 
G610F 8.1 deken imei repair yaptım ve şebeke gelmedi a320fl dede yaptım gene gelmedi neden acaba chimera da mı problem var acaba ayrıca program son sürümde.
 
G610F 8.1 deken imei repair yaptım ve şebeke gelmedi a320fl dede yaptım gene gelmedi neden acaba chimera da mı problem var acaba ayrıca program son sürümde.

1 kaç kere aynı işlemi yapın *#0011# tuşladığınızda NG yazmıyorsa olmuş demektir!
yazılım modunda Knox 0 ise sorunsuz yapacaktır!
 
Chimera Mobile Phone Utility version: 20.23.1947 @ 2019-02-15
Printing phone history

Patch Certificate
15.02.2019
13:15:23

Patch Certificate
15.02.2019
12:39:02

Patch Certificate
15.02.2019
11:29:31

Patch Certificate
15.02.2019
10:12:16

Patch Certificate
15.02.2019
08:17:46

Patch certificate started
Gathering phone info...
Collecting information. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Model: SM-G935F
Sales Code: NEE
Country Code: Nordic
Timezone: Europe/Istanbul
Android Version: 8.0.0 [R16NW] [SDK 26]
Build Date: Tue Sep 4 17:29:21 KST 2018
PDA Version: G935FXXS3ERI1 [september 2018, rev1]
Phone Version: G935FXXU3ERI1 [september 2018, rev1]
CSC Version: G935FNEE3ERI1 [september 2018, rev1]
Product Code: NEE
HIDSw Version: G935FXXS3ERI1/G935FNEE3ERI1/G935FXXU3ERI1/G935FXXS3ERI1
Board Platform: EXYNOS5
Modem Platform: SHANNON335
Serial Number: RF8H61T93HR
Imei: 359403009243166
Unique Number: AD091603584F070A82
Connections: AT,MTP
Battery Status: 4.05V (78%)
Network Type: GSM
SIM Status: READY
Multisim Config: SS
Knox Version: v30
Warranty Bit: 1
Security Patch: 2018-09-01
Data Encryption State: encrypted
Preparing...
Checking current patchcert.
Checking modem.
Checking root.
Checking boot image. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Writing boot image.
Restarting phone.
Waiting for ADB connection. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Try another firmware.
Finished at local time: [02.15.19 16:27:36]
WorkID: 52638791
 
Arkadaşlar G570 8.0 U1 işlem yapabilen oldu mu?
 
support ekibide G935FXXU3ERHC bu romu yükleyip denememi söyledi. Denedim problem yine aynı bilginize.
 
değerli ustalar ben bugün ingiltereden chimera ya benim kullanıcı adımla yapılan bir ödeme ile (ödemeyi orda bulunan arkadaşım benim adıma yapmıştır) pro paket aldım daha doğrusu ödemesi yapıldı fakat ödeme chimeraya site üzerinden değil banka hesabı üzerinden yapıldı support ekibine mail atarak durumu bildirdim ama tarafıma henüz bir dönüş olmadı canlı sohbet ise çok verimsiz bir şekilde çalışmakta ve bugün cuma haftanın son günü olması sebebiyle aktivasyon ilerleyen saatlerde veya hafta sonu yapılabiliyormu bilgisi olan ustalar cevap yazarsa sevinirim saygılar
 
değerli ustalar ben bugün ingiltereden chimera ya benim kullanıcı adımla yapılan bir ödeme ile (ödemeyi orda bulunan arkadaşım benim adıma yapmıştır) pro paket aldım daha doğrusu ödemesi yapıldı fakat ödeme chimeraya site üzerinden değil banka hesabı üzerinden yapıldı support ekibine mail atarak durumu bildirdim ama tarafıma henüz bir dönüş olmadı canlı sohbet ise çok verimsiz bir şekilde çalışmakta ve bugün cuma haftanın son günü olması sebebiyle aktivasyon ilerleyen saatlerde veya hafta sonu yapılabiliyormu bilgisi olan ustalar cevap yazarsa sevinirim saygılar
Daha önce almadım. Aranızda aracı kimse oldu mu ki?
Ödeme direkt siteden yapılması lazım
Şimdi denedim sitesinden yapılıyor

Redmi 6 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
değerli ustalar ben bugün ingiltereden chimera ya benim kullanıcı adımla yapılan bir ödeme ile (ödemeyi orda bulunan arkadaşım benim adıma yapmıştır) pro paket aldım daha doğrusu ödemesi yapıldı fakat ödeme chimeraya site üzerinden değil banka hesabı üzerinden yapıldı support ekibine mail atarak durumu bildirdim ama tarafıma henüz bir dönüş olmadı canlı sohbet ise çok verimsiz bir şekilde çalışmakta ve bugün cuma haftanın son günü olması sebebiyle aktivasyon ilerleyen saatlerde veya hafta sonu yapılabiliyormu bilgisi olan ustalar cevap yazarsa sevinirim saygılar

Bu ara yoğunluk var supportta dönüş yapacaklardır.İşlerini ciddiye alan bir ekiptir.
 
a730f a8+ repair sonuçlandıran varmı ?
 
Geri
Üst Alt