•  GSM Turkey Güvencesi ve Kalitesiyle

    Uzaktan bağlantı ile cihazlarınızın yazılımsal sorunları giderilir.

    İletişim:

    Whatsapp

    +1 (507) 512-5201 (Sadece Whatsapp üzerinden +1 dikkat ederek yazınız,Lütfen hattı aramayınız!)

    Telegram

    https://t.me/gsmturkeynet

Yeni konu aç...

adnanmirsad56

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
21 Haz 2018
11,693
20,922
113
Çevrimiçi
#1
Merhaba arkadaşlar.
Açmış olduğum bu konuda elimizde olan dosya ile Samsung cihazların Türkçe olmayan modellerine Full türkçe yapmak için bir dosya mevcut.


Bu dosya model farketmeksizin Android 8.0 - 8.1 sürümlerinde denenmiş ve başarılı olunmuştur.

Programın root'a felan ihtiyacı yoktur.
Sadece geliştirici seçeneklerden hata ayıklamayı aktif etmeniz yeterlidir.




Dosya içinde tüm detaylı anlatım vardır.

Dosya ücretli bir dosyadır. Fiyatı 30TL dir.


Şuanlık denediğimiz cihazlar
SM-G950W
SM-5000
SM-5010
SM-C7000
SM-G6100
SM-C7010
SM-G965U



VIP üyeliği olan arkadaşlar linki ücretsiz BURADANalabilirler.

Dosya ücretsiz açılmıştır
Bağlantıyı görüntüleme izniniz yok Giriş yap veya üye ol.



IMG_20181106_123308.jpg
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

silivriserdar

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
21 Haz 2018
19,975
30,565
113
36
Çevrimdışı
#2
Merhaba arkadaşlar.
Açmış olduğum bu konuda elimizde olan dosya ile Samsung cihazların Türkçe olmayan modellerine Full türkçe yapmak için bir dosya mevcut.
Bu dosya model farketmeksizin Android 8.0 - 8.1 sürümlerinde denenmiş ve başarılı olunmuştur.
Programın root a felan ihtiyacı yoktur.
Sadece geliştirici seçeneklerden hata ayıklamayı aktif etmeniz yeterlidir.



Dosya ücretli bir dosyadır. Fiyatı 30TL dir.


Şuanlık denediğim cihazlar
G950W
C7000
Süper paylaşım emeğine sağlık. Özellikle Samsung C Serisi Android 8.0 ayarlar tam Türkçe olmuyordu. Ayarlar yerine settings yazıyor ve hep ingilizce olarak kalıyordu. Hatta EFT Dongle bile Türkçe yapmadı. Bu dosya çok iyi oldu.
 

Hsyn.2121

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
29 Ağu 2018
8,094
15,894
113
Çevrimdışı
#7
Merhaba arkadaşlar.
Açmış olduğum bu konuda elimizde olan dosya ile Samsung cihazların Türkçe olmayan modellerine Full türkçe yapmak için bir dosya mevcut.
Bu dosya model farketmeksizin Android 8.0 - 8.1 sürümlerinde denenmiş ve başarılı olunmuştur.
Programın root a felan ihtiyacı yoktur.
Sadece geliştirici seçeneklerden hata ayıklamayı aktif etmeniz yeterlidir.




Dosya ücretli bir dosyadır. Fiyatı 30TL dir.


Şuanlık denediğim cihazlar
G950W
C7000
G6100



VIP üyeliği olan arkadaşlar linki ücretsiz BURADAN alabilirler.
Emeğine Sağlık Abi 10 Numara Bi Paylaşım..:)
 

silivriserdar

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
21 Haz 2018
19,975
30,565
113
36
Çevrimdışı
#10
yani telefoncular zaten yapıor ücretle bu tarz forumlar yardım amaclı değilmi
Bizlerde telefon yazılım teknik servis işi ile uğraşıyoruz. Bu dosya ücretli bir dosyadır. Bizde ücret verip satın aldık başka yerlerden. Ama kendi yaptığımız uğraştığımız konularda genelde ücretsiz paylaşım yapıyoruz.
 
25 Ağu 2018
54
58
18
Çevrimdışı
#20
daha öncede bi dosya paylaşılmıstı burdan ındırdım cokda ugrastım olmadı aynı dosya olmasın
 
Üst Alt
Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!