Samsung Galaxy J5 Pro SM-J530F U3 8.0 IMEI Repair

Katılım
8 Eyl 2018
Mesajlar
696
Tepkime puanı
528
Puanları
93
Konum
İzmir
Çevrimdışı
Chimera aldım mutluyum :) Buyurun LOG;

Kod:
Repair imei...

Checking modem version.
Downloading modem image. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Checking downloaded image.
Decompressing modem image.
Backing up actual modem. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Flashing modem image.
Flashing firmware...
Switching to download mode.
Waiting for download mode.
Connecting.
SBL Info: Model: SM-J530F, Region: EUR, Provider: OPEN, PDA: J530FXWU3BRJ1
Reading PIT from phone.
Flashing modem.bin
Restarting phone.
Waiting for ADB connection. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Checking modem version.
Restarting phone.
Waiting for ADB connection. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Reading data. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Repaired IMEI:
Repaired IMEI2:
If necessary, use the patch cert procedure.
Succeeded.
Successfully finished.
Finished at local time: [02.18.19 22:27:01]
WorkID: 52897494


Patching certificate...

Communicating with the server. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
After the process, the phone can restart once during startup.
Within 20-70 seconds after the phone starts, the signal strength indicator will toggle: signal -> no signal -> signal.
You can check the status of the imei using: *#0011#
The patchcert can be removed by repeating the process.
If a new firmware is used, the patchcert process must be repeated.
Succeeded.
Successfully finished.
Finished at local time: [02.18.19 22:35:19]
WorkID: 52898287


Evet ustalar eklentilerde 8.1.0 mroot dosyasını da ekliyorum böylelikle 8.1.0 da kolaylıkla root yapabilirsiniz ayrıca işlem sırasında ROOT GEREKTİRMEYEN yöntemi seçin zira diğeri olmuyor yalnız sıfırlandıktan sonra patch uçuyor bilginize ayrıca Chimera repair için kendi oluşturduğu şifreli bir modem kullanıyor o yüzden Chimera dışında yapabileceğiniz bir box şu an için maalesef yok son olarak root dan kaynaklı olarak cihazın sesi gitti bunu araştırıyorum çözüm bulursam buraya eklerim. Herkese hayırlı işler :)
 

Ekli dosyalar

  • sm-j530f_mroot_810_3_5G-BILISIM.rar
    7.9 MB · Görüntüleme: 340
Moderatör tarafında düzenlendi:
ustalar cihaza repair işlemi yaptıktan sonra patch yapmama rağmen hala ng cihaz..yazılım değiştim yine düzelmedi..yardmcı olabilirmisnz
 
ustalar cihaza repair işlemi yaptıktan sonra patch yapmama rağmen hala ng cihaz..yazılım değiştim yine düzelmedi..yardmcı olabilirmisnz

Chimera son update ile cihazları bozmaya başladı ne yazık ki J701F ve J730F cihazlarda ben de aynı sorunu yaşadım yeni güncellemeyi beklemek gerek
 
ustalar cihaza repair işlemi yaptıktan sonra patch yapmama rağmen hala ng cihaz..yazılım değiştim yine düzelmedi..yardmcı olabilirmisnz
Ustam burası uygun konu değil. Lütfen sitede uygun bölüme konu açın bizde fikirlerimizi yazalım.
 
Hocam chimera dan oluyor mu ve ya hangi root sıkıntısı yasamayayız öneriniz
 
Geri
Üst Alt