- Katılım
- 13 Eki 2018
- Mesajlar
- 3,448
- Tepkime puanı
- 49,876
- Puanları
- 113
- Yaş
- 21
Çevrimdışı
Merhaba arkadaşlar bu konuda Samsung Galaxy S10 Plus SM-G975F U3 Android 10 cihazına IMEI Repair işlemi nasıl yapılır onu anlatacağım
Bu işlemi yapabilmek için elinizde Chimera Tool olması lazım. Bu araç ücretli bir araçtır
Not: İletişim araçlarının imei numaralarını değiştirmek yasal değildir. Lütfen telefonun orjinal imei numaralarını kullanınız.
Repair Network
Bu işlemi yapabilmek için elinizde Chimera Tool olması lazım. Bu araç ücretli bir araçtır
Not: İletişim araçlarının imei numaralarını değiştirmek yasal değildir. Lütfen telefonun orjinal imei numaralarını kullanınız.
Repair Network
Gizli İçerik
Kod:
Chimera Mobile Phone Utility version: 23.32.0922 @ 2019-12-28
Patch certificate started
Gathering phone info...
Collecting information. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Model: SM-G975F
Sales Code: XEU
Country Code: UK & IRE
Timezone: Europe/Istanbul
Android Version: 10 [QP1A.190711.020] [SDK 29]
Build Date: Tue Nov 26 23:11:05 KST 2019
PDA Version: G975FXXU3BSKO [november 2019, revO]
Phone Version: G975FXXU3BSKL [november 2019, revL]
CSC Version: G975FOXM3BSKO [november 2019, revO]
Product Code: XEU
HIDSw Version: G975FXXU3BSKO/G975FOXM3BSKO/G975FXXU3BSKL/G975FXXU3BSKO
Board Platform: UNIVERSAL9820
Modem Platform: SHANNON5000
Serial Number: R58M82T8RWN
Imei: 3XXXXXXXXXXXXXX
Unique Number: CE061936D8123D473F7E
Connections: AT,MTP
Network Type: GSM
SIM Status: ABSENT,ABSENT
Multisim Config: DSDS
Knox Version: v30
Warranty Bit: 1
Security Patch: 2019-12-01
Data Encryption State: encrypted
Preparing...
Checking root access.
The phone is rooted by: 20.1:MAGISKSU
Reading data...
The operation is in progress. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Patching certificate...
Checking root access.
About 30-90 seconds after the phone starts, the signal strength indicator turns OFF and then turns ON again after a few seconds.
You can check the status of the imei using: *#0011#
The patchcert can be removed by repeating the process.
If a new firmware is used, the patchcert process must be repeated.
Successfully finished.
Finished at local time: [12.28.19 10:32:33]
WorkID: 84228395