• z3x Yeni Sürüm Yayınlandı!

    Android 8 ve 9 Sürümleri için repair işlemlerini yapabiliyor.

    Bu işlemler için hesabınızda Kredi olması gerekmekte.

    GsmTurkey Güvencesiyle kredi almak için Telegram Grubumuz üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    https://t.me/gsmturkeynet

Yardım Xiaomi Mi 9 SE Unlock

mafya118

Yeni Üye
22 Nis 2019
21
6
3
Çevrimdışı
#2
Var mı yardım edebilecek ? Telefonsuz kaldım ne yaptıysam internette ne denediysem olmadı
 
24 May 2019
51
11
8
Çevrimdışı
#4
baruş hocam merhaba
bana da 9 gün geri sayım vermişti ben telefonu kapadım bir köşeye koydum 9 gün dolduktan sonra telefonu açtığımda. UNlock işlemi yapacağım zaman belirtilen zaman boyunca kullanılmadı lütfen daha sonra tekrar deneyin uyarısı verdi. Bu nedemek oluyor tam olarak. Yeniden mi hesabı alıp unlock işlemi mi başlatacağım .
 

silivriserdar

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
21 Haz 2018
15,772
16,837
113
36
Çevrimdışı
#5
baruş hocam merhaba
bana da 9 gün geri sayım vermişti ben telefonu kapadım bir köşeye koydum 9 gün dolduktan sonra telefonu açtığımda. UNlock işlemi yapacağım zaman belirtilen zaman boyunca kullanılmadı lütfen daha sonra tekrar deneyin uyarısı verdi. Bu nedemek oluyor tam olarak. Yeniden mi hesabı alıp unlock işlemi mi başlatacağım .
Böyle birşeyi ilk defa duydum. Demekki telefon kapalı kalınca geri sayım işlemiyor. Mecburen cihaz açık kalacak o zaman. Farklı bir mi hesabı girip tekrar deneyin.
 
24 May 2019
51
11
8
Çevrimdışı
#6
yani hatada çinçe yazıyordu çevirdiğim zaman dediğim gibi hata verdi. işin kötü yanı telefon arkadaşın kendisi şehir dışında da 10 gündür telefonu bekliyoruz unlock olup imei repair işlemi yapalım diye.
 

silivriserdar

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
21 Haz 2018
15,772
16,837
113
36
Çevrimdışı
#7
yani hatada çinçe yazıyordu çevirdiğim zaman dediğim gibi hata verdi. işin kötü yanı telefon arkadaşın kendisi şehir dışında da 10 gündür telefonu bekliyoruz unlock olup imei repair işlemi yapalım diye.
Bu durumda mecburen beklemek zorundasınız.
 
12 May 2019
62
28
18
Çevrimdışı
#8
Unlock için 15 gün telefonu aktif olarak kullanmanız gerekmekte

ALP-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

arf

Yeni Üye
18 May 2019
16
2
3
Çevrimdışı
#10
baruş hocam merhaba
bana da 9 gün geri sayım vermişti ben telefonu kapadım bir köşeye koydum 9 gün dolduktan sonra telefonu açtığımda. UNlock işlemi yapacağım zaman belirtilen zaman boyunca kullanılmadı lütfen daha sonra tekrar deneyin uyarısı verdi. Bu nedemek oluyor tam olarak. Yeniden mi hesabı alıp unlock işlemi mi başlatacağım .
Telefonu aktif kullanmanız lazim. Orda belirtiyor zaten ron atmayin, çıkış yapmayın
 
24 May 2019
51
11
8
Çevrimdışı
#17
evet mi9se için . konuyu takip ediyorum fakat çok anlatıcı gelmedi bana daha açıklayıcı adım adım olan bir konu olsa sıkıntı değil. yarın imei repair yapacğım ama destek almak istiyorum bir arkadaştan yanlış işlem yapmama adına. dosyaları vs indirim
 

Nurulika

Aktif Üye
VIP Üye
3 Ara 2018
793
280
63
Çevrimdışı
#18
evet mi9se için . konuyu takip ediyorum fakat çok anlatıcı gelmedi bana daha açıklayıcı adım adım olan bir konu olsa sıkıntı değil. yarın imei repair yapacğım ama destek almak istiyorum bir arkadaştan yanlış işlem yapmama adına. dosyaları vs indirim
ya işlemler kolay ilk önce rootlayip diag modunu açıpxqcn yedeği alacaksın sonra twrp moduna al konuda verilen kodlar ile şebekeyi sil sonra telefonu aç şebeke gittiğinden emin ol diag modunu aç writedualİmei ile imeiyi yaz yeniden başlat imei nin değiştiğinden emin ol sonra xqcn yi qpst programı ile yaz tamamdır
 
24 May 2019
51
11
8
Çevrimdışı
#19
ya işlemler kolay ilk önce rootlayip diag modunu açıpxqcn yedeği alacaksın sonra twrp moduna al konuda verilen kodlar ile şebekeyi sil sonra telefonu aç şebeke gittiğinden emin ol diag modunu aç writedualİmei ile imeiyi yaz yeniden başlat imei nin değiştiğinden emin ol sonra xqcn yi qpst programı ile yaz tamamdır
hocam merhaba unlock yaptım twrp yükledim qspt programı ile yedek alıcam ama cmd ekranına yazılacak kodları nerede yazacagım tam olarak orasını anlamadım. yardımcı olurmusunuz
teşekkürler
 

Üst Alt