- Katılım
- 23 Haz 2018
- Mesajlar
- 1,118
- Tepkime puanı
- 5,737
- Puanları
- 113
- Yaş
- 22
Çevrimdışı
S10e u8 de çalıştı. Çok teşekkür ederim hocam Allah razı olsun
Rica ederim, iyi çalışmalaremeğine sağlık
S10e u8 de çalıştı. Çok teşekkür ederim hocam Allah razı olsun
Rica ederim, iyi çalışmalaremeğine sağlık
Evet uygundur.A505F u5 için uygunmudur bu anlattıkların
Ellerinize sağlık Ustam bu uygulama hangi marka ve modellerde geçerli.Patch yapılan bazı cihazlar yeniden başlatıldığında root gittiğinden IMEI durumu OK olan cihazlar NG düşüyordu bunu çözmek için adb reboot recovery yapıyorduk veya recovery modunda açmaya zorluyorduk vs vs. Bunu müşteriye anlatmak binbir dert üstelik sıfırlama korkusu yaşıyorlar.
Bu soruna çözüm olması açısından bir uygulama kodladım, kullanımda sorumluluk kullanıcıya aittir.
Unutmayın ki patch sonrası yeniden başlatıldığında NG düşen cihazları rootlu açıp OK hale getiriyor.
Uygulamanın başka platformlarda paylaşılması kesinlikle yasaktır.
Kurulum
Zip dosyasını ayıklamayı unutmayın lütfen.
- [Hidden content][Hidden content]
Zip şifresi : [Hidden content]
Yalnızca samsung cihazlarda geçerli konuda yazıyor.Ellerinize sağlık Ustam bu uygulama hangi marka ve modellerde geçerli.
Evet gerekli.peki her yeniden başlayınca bu uygulamayı tekrar kullanılacakmı
Kolaylık olması açısından geliştirdim. Yine tercih sizlerin.Ustam emeğinize sağlık. Zahmet etmişsiniz. Ben root yaptıktan sonra genelde disable applications ile SecurityLogAgent i disable yapıyodum bi sorun olmuyodu. Sizin yönteminizi de denicez...
Sorunun çözüleceği barizdi, güncelleme gelesiye kadar kısa bir çözüm üretmek istedim.Emeğine sağlık ustam cimera son güncelleme ile düzeltti bu sorun , cok saol eline sağlık
Elimde şimdi A105F U4 var. Test etmeme gerek kalmadıA105F u4 Android 10 versiyonunda denendi sorun çözüldü şebekenin gelişi 2 dk'yı bulabiliyor.Emeğine sağlık kardeşim
YaramazAcaba sıfırlama sonucu NG düşen cihazlar da işe yarar mı
Acaba sıfırlama sonucu NG düşen cihazlar da işe yarar mı