Genel Moderator
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
Tepkime puanı
Puanları
Yaş
Çevrimdışı
Merhaba arkadaşlar bu paylaşacağım konuda Huawei Y9 FLA-LX1 cihazına ait IMEI repair ve FRP Reset dosyasını paylaşacağım.

Dosyayı almak için sitemize 30 TL bağış yapmanız lazım. Konu altından mesaj atın özel mesaj atılacaktır.

Burada

ustam dosyayı almak istiyorum cevap atarmısınız

Hangi tool gerekli acaba?

Anladım. Chimera nın desteklediği cihazlar listesinde yok cihaz o sebepten sordum. Yakın zamanda alacağım w3x

Anladım. Chimera nın desteklediği cihazlar listesinde yok cihaz o sebepten sordum. Yakın zamanda alacağım w3x
Chimerada daha öncede yaptım Manuel olarak cihazı FLA-LX2 olarak seçerseniz işlemi yapabilirsiniz ama sizin için çeşitlilik bakımında sigma işinizi görecektir.

[QUOTE = "silivriserdar, post: 16276, member: 2"] Hi friends, I will share the IMEI repair and FRP Reset file of Huawei Y9 FLA-LX1.

To get the file you need to donate 30 TL to our site. Send message under the subject will be discarded private message.

Here [/ QUOTE]

Hello Brother , i cant open that link

[QUOTE = "silivriserdar, post: 16276, member: 2"] Hi friends, I will share the IMEI repair and FRP Reset file of Huawei Y9 FLA-LX1.

To get the file you need to donate 30 TL to our site. Send message under the subject will be discarded private message.

Here [/ QUOTE]

Hello Brother , i cant open that link
paid connection

Geri
Üst Alt