5G Bilişim
Üye
Çevrimdışı
Ustalar herkese hayırlı işler sizin de başınıza gelmiştir samsung cihazları rootladıktan sonra şarj tamamen bitip cihaz kapanınca böyle bir sorun oluşuyor bunun oluşmaması için ne yapmak gerekir?
oem kilidini kapatınca oluyor çoğunlukla oem açık olcak uygulamalardan ayarlara girip veriyi sildiğinde geliştirici seçeneğiyle oynayamaz müşteriUstalar herkese hayırlı işler sizin de başınıza gelmiştir samsung cihazları rootladıktan sonra şarj tamamen bitip cihaz kapanınca böyle bir sorun oluşuyor bunun oluşmaması için ne yapmak gerekir?
oem kilidini kapatınca oluyor çoğunlukla oem açık olcak uygulamalardan ayarlara girip veriyi sildiğinde geliştirici seçeneğiyle oynayamaz müşteri
Sorun Root İşleminden Sonra Oem Kilidini Açmamanız.Ustalar herkese hayırlı işler sizin de başınıza gelmiştir samsung cihazları rootladıktan sonra şarj tamamen bitip cihaz kapanınca böyle bir sorun oluşuyor bunun oluşmaması için ne yapmak gerekir?
Android 9 lar için Şöyle Bişey Ypabilirsiniz.Ustam ben senin dediğini anladım. Bazı cihazlarda oluyor misal j3 j7 bazı j7 primelarda bile cihazın şarjı bitip şarja taktığında frp lock olayına giriyor. Banada bazı müşterilerim söyledi. Bence ayarlardan oemi kapatıyorlar belli bir zaman sonra cihazın şarjı bitince hataya cihaz geçiyor. Düşüncem bu yönde onun bir çözümü yok malesef kullanıcıya bağlı bir durum hayırlı işleriniz olsun
Ustalar herkese hayırlı işler sizin de başınıza gelmiştir samsung cihazları rootladıktan sonra şarj tamamen bitip cihaz kapanınca böyle bir sorun oluşuyor bunun oluşmaması için ne yapmak gerekir?
Genelde bazı cihazlarda bu sık gözüküyor. Şarjı bitince direk hataya düşüyor. Kendimi bizzat geliştirici Seçeneklerini kapatıp verdiğim halde bu hataya düşenler oldu. Ama burada tabi cihazı ben kullanmadığım için emin olamıyorum. Acaba kendi mi oem kapattı yoksa cihaz kendi kendine mi bu hataya düştü. Mesela Samsung C serisi cihazlarda başıma geldi. Root atınca ve cihaz Gmail girince FRP ON olduğu zaman direk bu hataya düşüyor.
Açıkçası kullanıp bakmak lazım.