Çözüldü Samsung Galaxy A50 SM-A505F/FN Ana Konu

selamun aleykum abi elimde z3x pro var a505f cihaza imei repair yapabilirmiyim başka box um yok acil yanıt verebilirmisiniz
 
A50 ye imei attığımızda yazılım güncellemesi almaya devam eder mi
 
Kendimiz android 10 a yükseltebilir miyiz a 50 yi şebeke sorunu oluşur mu yoksa
 
Yani android 10 yaptığımızda şebeke gider tekrar şebeke gelmez mi
Tekrar şebeke gelmesi için tekrar patch işlemi yapılması lazım. Chimera Tool ile uzaktan bağlantı ile yaparız.

Hangi yazılımı indirip yüklemek istiyorsunuz linkini atın bir bakalım.​
 
İmei attığımızda telefon sıfırlanıyor mu yani rehber uygulamalar falan siliniyor 'li yedek almalımıyız
 
İmei attığımızda telefon sıfırlanıyor mu yani rehber uygulamalar falan siliniyormu yedek almalımıyız
 
Bu gün yaptığım deneme ile Chimera üzerinden kredisiz bir şekilde repair işlemi yaptım.
Bootloader Kilidini açtıktan sonra;
Öncelikle Hard Format atıp magisk in son sürümünü yükledim.
AP yi telefon hafızasına atıp Magisk ile patch yaptım.
Patch dosyasını Masaüstüne kopyaladıktan sonra telefonu recovery mode alıp wipe data yaptım.
Sonrasında telefonu restart etmeden Download moda aldım patch dosyasını yükledim.
Telefon açıldıktan sonra tekrar magisk i yükleyip repair ve patch işlemi yaptım.
Son olarak EFT ile Download Modda Remove Warning logo at boot ( uyarı ve açılış logosu silme)

Chimera Mobile Phone Utility version: 23.59.1330 @ 2020-01-20
Printing phone history

Patch certificate started
Gathering phone info...
Collecting information. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Model: SM-A505FN
Sales Code: XEO
Country Code: Poland
Timezone: Europe/Istanbul /
Android Version: 9 [PPR1.180610.011] [SDK 28]
Build Date: Wed Nov 6 20:51:43 KST 2019
PDA Version: A505FNXXS3ASK9 [november 2019, rev9]
Phone Version: A505FXXS3ASK9 [november 2019, rev9]
CSC Version: A505FNOXM3ASK9 [november 2019, rev9]
Product Code: XEO
HIDSw Version: A505FNXXS3ASK9/A505FNOXM3ASK9/A505FXXS3ASK9/A505FNXXS3ASK9
Board Platform: EXYNOS5
Modem Platform: SHANNON337
Unique Number: CE011931B95CC709017E
Connections: AT,MTP
Battery Status: 4.18V (96%)
Network Type: GSM
SIM Status: ABSENT,ABSENT
Multisim Config: DSDS
Knox Version: v30
Warranty Bit: 0
Security Patch: 2019-11-01
Data Encryption State: encrypted
Preparing...
Checking root access.
The phone is rooted by: 20.3:MAGISKSU
Reading data...
The operation is in progress. Be patient! Do NOT disconnect the phone!
Patching certificate...
Checking root access.
About 30-90 seconds after the phone starts, the signal strength indicator turns OFF and then turns ON again after a few seconds.
You can check the status of the imei using: *#0011#
The patchcert can be removed by repeating the process.
If a new firmware is used, the patchcert process must be repeated.
Successfully finished.
Finished at local time: [01.20.20 23:03:40]
WorkID: 86676***
 
Geri
Üst Alt