Y
yavuz51
Çevrimdışı
sormaya çekinir oldum artık başkan sammobiledenmi? bakıyoruzBununla ilgili boxlar tarafindan destek gelirse guncelleme veriyorlar bizlere. Oradan takip ediyoruz
sormaya çekinir oldum artık başkan sammobiledenmi? bakıyoruzBununla ilgili boxlar tarafindan destek gelirse guncelleme veriyorlar bizlere. Oradan takip ediyoruz
Hayır Hocam Boxlarla Gelen Güncelemeleresormaya çekinir oldum artık başkan sammobiledenmi? bakıyoruz
ne oluyor onu anlamadımJ7 pro ların her sürümüne oluyor sadece j730f olmuyor şuan
Henüz yok malesef.değerli arkadaşlarım. cihazım j730f modeli olup yurtdışı ürünüydü ve haliyle 7.0 android yüklüydü. bende sammobilden indirdiğim 8.0 android sürümü sonucunda şebeke sorunu ortaya çıktı. imei status :ng ve u3 tür. acaba bir yol yordamı yokmu? tesekkürler.
Doğrudur site üzerinden herkese mesaj olarak attık. Mesaj kutunuzu kontrol edin.arkadaşlar BOX'ların güncellendiği ile ilgili bilgi doğru mu acaba?
j7 pro
Beyler konuyu hortlatıyor olabilirim. Ancak bende aynı sorun oluştu. Marka model Samsung SM-J730GM/DS (arka kapakta yazan bu) Yardımcı olmanızı bekliyorum. Telefon yurtdışı. Çift sim kartlı ve ikisi için de imei atılmıştı. Her şeyiyle sorunsuz çalışıyordu. Bir gün düştü ve ekranı kırıldı. Çin'den ekran satın aldım geldi ve taktım.
Daha sonra hangi akla hizmet ederek düşündüysem odin ile rom attım (çalışırken yüklü romuna bakmadan, yani öncesinde ne yüklüydü bilmiyorum) J730GMDXU4ARF5 (AP, BL, CP, CSC tüm dosyalarıyla) yüklemiş oldum.
En önemli şey ise sonrasında sim kartı taktığımda şebeke problemiyle karşılaştım. imei leri sorguladım kayıtlı görünüyorlar klonlanmamışlar (veya öyle zannediyorum ama herhangi bir telefoncuya imei atılması dışında götürmedim). *#0011# yaptığımda sim kart takılı olan için "IMEI Status: NG" yazıyor. İnternetteki bilgilere göre bu kısmın OK olması gerekiyormuş. Ok yazdığında şebeke bağlantısı düzelmiş demekmiş. Bu sorun güvenlik yazılımını güncelleyince veya yeni rom atınca "patch cert" denilen olay oluyormuş ve yeniden patchlemek gerekiyormuş. Bu da box kutusuyla yapılabiliyormuş.
android sürümü : 7.0
Yapım numarası : NRD90M.J730GMDXU4ARF5
Geleyim asıl sorularıma:
1- Bu sıkıntı yanlış ülkenin romunu yüklemekten kaynaklanabilir mi? Romların türkçe dil desteği olması Türkiyede şebeke sıkıntısı yaşamaz anlamına gelir mi?
2- Samsung sm-j730gm/ds modeli için TR'de sorunsuz olan hangi romu yüklemeliyim?
3- patchleme işlemini kendim yapmak istersem hangi dosyalar ve hangi yöntemle patch işlemini yapabilirim?
Gerçekten yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Merhaba öncelikle Hoşgeldiniz.
Panik yapacak birşey yok.
Cihaza yazılım yüklemesi yaptığınız için Patch Certificate silindi. Tekrar Patch yaptırmanız lazım. Yakınınızda bir teknik servis varsa Chimera Tool ile patch işlemi yaparsa sorunsuz kullanırsınız.
Üzerindeki yazılımdan memnunsanız sıkıntı yok. Kullanabilirsiniz.
Kendiniz yapamazsınız malesef chimera yada octoplus tool olmadancevabınız için teşekkür ediyorum. ancak telefoncuya gitme niyetim olsaydı gerçekten buraya yazarak ne sizin değerli vaktinizi ne de kendi vaktimi heba edip internette saatlerimi geçirerek bu sorunu nasıl halledebileceğim üzerinde kafa yormazdım. kendim bu sorunu box denilen cihaz olmadan kendi imkanlarımla nasıl halledebilirim?
Yaptığı Boxla İlgili Olabilir Tekrar Götürüp Sorunu anlatın Yardımcı OlurlarSelamunaleykum arkadaşlar benimde bi sorunum var J7 pro telefonumun sürümü 7 idi bende pc ye bağladım yedekleme için sonra bi baktım güncellemesi gelmiş bende güncelledim 9 sürümüne yükseldi imeisi gitti pasajda bi Telefoncuya götürdüm halletti ama bazen şebeke gidim geliyor bunu nsl düzeltebiliriz