Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

King

Üye
Katılım
22 Haz 2018
Mesajlar
Tepkime puanı
Puanları
Çevrimdışı
Merhaba arkadaşlar bu konuda Samsung Galaxy S6 Edge SM-G925F U6 REV6 Samsung Account sorununa ilişkin kesin çözümü paylaşacağım. Aşağıdaki dosyada gerekli tüm açıklamalar mevcuttur.

Dosya şif-relidir.

Emeğe saygı için bu karar alınmıştır.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Konu içeriği şartları

1. Bu konuya ait dosyaları almak için sitemizde en az
2 konu açmanız ve konu altından yorum yapmanız yeterli olacaktır.

2. Açılan konular kontrol edilecek ve forum kurallarına uygun ise konu içeriği gönderilecektir.

3. Forum kurallarına mutlaka uygun olması şarttır. Ve eski yeni üye fark etmeksizin 2 yeni konu açılmış olması şarttır. Konular başka konuların tekrarı olmamasına dikkat edelim.

4. Ayrıca dosyayı almak için aceleci davranmazsanız sevinirim mümkün olan en kısa sürede ben veya arkadaşlarım size dosyayı gönderecektir.

Moderatör tarafında düzenlendi:
şifre alabilirmiyim

[QUOTE = "King, post: 154, member: 11"] Hello friends I'll share the exact solution for the Samsung Galaxy S6 Edge SM-G925F U6 REV6 Samsung Account issue. The following file contains all the necessary explanations.

The file is a password.

This decision was taken to respect labor.

Thank you for your understanding.

Subject content requirements

1. To retrieve files from this topic at least
You can open 2 topics and comment under the subject.

2. Topics covered will be checked and subject content will be sent if it complies with the forum rules.

3. The rules of the Forum must be strictly complied with. And it is imperative that two new subjects have been opened, regardless of the old new member. Let's make sure that there is no repetition of other topics.

4. I would also be glad if you do not act hastily to get the file, or my friends will send you the file as soon as possible.

[/ QUOTE]
t

p
[QUOTE = "King, post: 154, member: 11"] Hello friends I'll share the exact solution for the Samsung Galaxy S6 Edge SM-G925F U6 REV6 Samsung Account issue. The following file contains all the necessary explanations.

The file is a password.

This decision was taken to respect labor.

Thank you for your understanding.

Subject content requirements

1. To retrieve files from this topic at least
You can open 2 topics and comment under the subject.

2. Topics covered will be checked and subject content will be sent if it complies with the forum rules.

3. The rules of the Forum must be strictly complied with. And it is imperative that two new subjects have been opened, regardless of the old new member. Let's make sure that there is no repetition of other topics.

4. I would also be glad if you do not act hastily to get the file, or my friends will send you the file as soon as possible.

[/ QUOTE]
pass

abi şifre alabilirmiyiz

Karşılık almadan vermek sadece yaradana mahsus.Siteye katkınız '0' sürekli şifre istemişsiniz, yardım istemişsiniz.Sitede aktif işe yarar içerikleriniz olmadığı sürece size daha fazla şifre verilmeyecek.

Karşılık almadan vermek sadece yaradana mahsus.Siteye katkınız '0' sürekli şifre istemişsiniz, yardım istemişsiniz.Sitede aktif işe yarar içerikleriniz olmadığı sürece size daha fazla şifre verilmeyecek.

abi katkıdan klastın ne neyapabiliriz karşılaştığım sorunları yazıyorum işte konu açıyorum kafam bukadar çalışıyor :):)

abi katkıdan klastın ne neyapabiliriz karşılaştığım sorunları yazıyorum işte konu açıyorum kafam bukadar çalışıyor :):)

Açtığınız konular hep yardım istemek amaçlı bu kadar yardıma ihtiyacınız oluyorsa başkalarına yardım edebilecek birikiminde olmalı.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt