• GSM Turkey Güvencesi ve Kalitesiyle

     

    Uzaktan bağlantı ile cihazlarınızın yazılımsal sorunları ücretli olarak giderilir.

    Whatsapp İrtibat Numaramız:

    552 812 07 24 
    (Sadece Whatsapp üzerinden mesaj yazınız, lütfen hattı aramayınız!)

    Telegram Adresimiz:

    https://t.me/Gsmturkey

Yardım Vodafone Smart Pro 7 Yazılım Lazım

prens45

Aktif Üye
Üye
Katılım
28 Eyl 2018
Mesajlar
1,521
Tepkime puanı
1,848
Puanları
113
Çevrimdışı
böyle bi rom var ama
 

cengotek

Üye
Üye
Katılım
8 Şub 2019
Mesajlar
81
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Çevrimdışı
Bu model ne yazıkki ana kart arızalı düzelmiyor. Sağlam cihazdan aldığım yedek var onu yüklediğim cihazlar dahi açılmadı.
Selam serdar kardeşim iyi bayramlar diliyorum evdeyim diye gece saat 4 e kadar ugrastım yuklendi bitti %100 kısmı da tamam ama yine andorid power by şeklinde acılıp acılıp kapanıyor.
Way arkadaş nasıl birşey anlamış değilim başka telefonun benzer ozellikteki telefonun roomlarını atsak acılmaz sanırım . cünkü acayip hors ettim ya iyice bopzuam yada bir belirti olması lazım yaa bunun anakartla alakalı oldugunudusunmöuyorum
Reset modune adl monuduna fasboot modu falan cıkıyor ama başlatamıyor bir yerde birşeyler var
Mesaj Otomatik Birleştirildi:

kardeş line tıkladıgım zaman acımıyorboş görunuyr
 

cengotek

Üye
Üye
Katılım
8 Şub 2019
Mesajlar
81
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Çevrimdışı
Bu model ne yazıkki ana kart arızalı düzelmiyor. Sağlam cihazdan aldığım yedek var onu yüklediğim cihazlar dahi açılmadı.
serdar kardes IDOL 5S room buldum apk uzantılı indirdim. bunu nasıl atabilirim telefona yani bu yöntemle birde denemek istiyorum
 

adnanmirsad56

Süper Kullanıcı
Genel Moderator
Katılım
21 Haz 2018
Mesajlar
11,654
Tepkime puanı
27,339
Puanları
113
Çevrimdışı
Selam serdar kardeşim iyi bayramlar diliyorum evdeyim diye gece saat 4 e kadar ugrastım yuklendi bitti %100 kısmı da tamam ama yine andorid power by şeklinde acılıp acılıp kapanıyor.
Way arkadaş nasıl birşey anlamış değilim başka telefonun benzer ozellikteki telefonun roomlarını atsak acılmaz sanırım . cünkü acayip hors ettim ya iyice bopzuam yada bir belirti olması lazım yaa bunun anakartla alakalı oldugunudusunmöuyorum
Reset modune adl monuduna fasboot modu falan cıkıyor ama başlatamıyor bir yerde birşeyler var
Mesaj Otomatik Birleştirildi:


kardeş line tıkladıgım zaman acımıyorboş görunuyr
Cihazın power tuşu bozuk olmaz ihtimali varmı?
 

cengotek

Üye
Üye
Katılım
8 Şub 2019
Mesajlar
81
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Çevrimdışı
Yüklenmiyor nerede hata yapıyorum anlamadım .Yardım lütfen

1590561035245.png
 

cengotek

Üye
Üye
Katılım
8 Şub 2019
Mesajlar
81
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Çevrimdışı

Deadman

Yeni Üye
Üye
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Çevrimdışı
İndirmek icin pro üyelik istiyor yani icretli .telefonu eski bir tamirciye verdim yaparım ederim havasına girdi bakalım :))
bende bircok tamirciye götürdüm hatta farkli yazilim atayım dedim ama bütün gittiğim yerler bu telefona olmaz dedi bitaneside yazilimini bulup atarim dedi
Ama oda olmadı bende simdi telefonun orjinal bataryasıni bulup takip denemeyi düşünüyorum çünkü telefonun bataryasini değiştirdikten sonra böyle oldu belki orjinal bataryasi olmadan açılmıyor;)
 

cengotek

Üye
Üye
Katılım
8 Şub 2019
Mesajlar
81
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Çevrimdışı
bende bircok tamirciye götürdüm hatta farkli yazilim atayım dedim ama bütün gittiğim yerler bu telefona olmaz dedi bitaneside yazilimini bulup atarim dedi
Ama oda olmadı bende simdi telefonun orjinal bataryasıni bulup takip denemeyi düşünüyorum çünkü telefonun bataryasini değiştirdikten sonra böyle oldu belki orjinal bataryasi olmadan açılmıyor;)
Admalar öyle telefon yapmışlar ki , bozulunca yapılmıyor :))
 

Deadman

Yeni Üye
Üye
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Çevrimdışı
Admalar öyle telefon yapmışlar ki , bozulunca yapılmıyor :))
Telefon hoş bir gorunume sahip teknik ozellik bakimindan muhteşem diyemem ama telefonun acilmasini cok istiyorum fakat acilmasida bir mucize galiba... Nasil açilabilir hic bilmiyorum. Acaba telefonun depolama alanini sifirlasak fln acilirmi? Telefonu söksek içten sifirlanabiliniyormu biraz saçma ama belki boyle bisey ise yarar
 

cengotek

Üye
Üye
Katılım
8 Şub 2019
Mesajlar
81
Tepkime puanı
27
Puanları
18
Çevrimdışı
Telefon hoş bir gorunume sahip teknik ozellik bakimindan muhteşem diyemem ama telefonun acilmasini cok istiyorum fakat acilmasida bir mucize galiba... Nasil açilabilir hic bilmiyorum. Acaba telefonun depolama alanini sifirlasak fln acilirmi? Telefonu söksek içten sifirlanabiliniyormu biraz saçma ama belki boyle bisey ise yarar
Telefon biraz karmaşık hiç açmak icin ugrasma sayet 3 tus kombinasyonu ile recivere ye girebiliyorsun fabrika ayarlarına oradan sıfırla ama ben denedim olmuyor. belki seninkinde farklı bir sorun olaiblir yine de dene. Ama telefonu açarsan toparlayamassın . bir başka altarnetif te belki bir uygulama falan kilitledi . Pc yi görüyorsa tak usb ile bagla icindekileri silerek dene .
 

Deadman

Yeni Üye
Üye
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
8
Tepkime puanı
4
Puanları
3
Çevrimdışı
Telefon biraz karmaşık hiç açmak icin ugrasma sayet 3 tus kombinasyonu ile recivere ye girebiliyorsun fabrika ayarlarına oradan sıfırla ama ben denedim olmuyor. belki seninkinde farklı bir sorun olaiblir yine de dene. Ama telefonu açarsan toparlayamassın . bir başka altarnetif te belki bir uygulama falan kilitledi . Pc yi görüyorsa tak usb ile bagla icindekileri silerek dene .
Telefonu bilgisayara bagladigimda bildirim sesi geliyor fakat bilgisayarda görünmüyor. Internette cok ilginc bisey gordum bozuk anakartlari tinere koyup bir sure bekletiyorlar bekletirkende diş fircasiyla fln temizliyorlar sonra anakarti cikartip kurumaya birakiyorlar ve takiyorlar telefon aciliyor. Anakartta aksitlenme varsa ve acilmiyorsa %60 açılma ihtimali oluyormus bende anakarti sokup bi bakayim diyorum ama zaman bulamiyorum uygun bjr zamanda sokup bakacagim. Telefon 28 nanometre ve kullaninca isinan bir telefon belkide aşiri isinmaktan oksitleniyordur ve acilmiyordur belkide sorun budur denemek lazim..
 
Üst Alt